ساخت و اعتبار سنجی پرسشنامه آموزش انتقادی جهت ارزیابی معلمان زبان انگلسی: یک مطالعه آمیخته

سید محمدرضا عادل؛ احمدرضا اقتصادی؛ فاطمه صادقی

دوره 8، شماره 1 ، تیر 1398، ، صفحه 333-375

https://doi.org/10.22054/ilt.2020.46289.421

چکیده
  می توان از طریق آموزش انتقادی به رویکرد تحول گرا (فرییر، 1998) دست یافت. مطالعه پیش رو به شرح ساخت و اعتبار سنجی پرسشنامه ای جهت دستیابی به آموزش انتقادی می پردازد تا دیدگاه معلمان را درباره آموزش انتقادی در دو محیط مختلف یعنی مدارس دولتی و آموزشگاه های خصوصی مورد ارزیابی قرار دهد. در این مطالعه از طرح آمیخته استفاده شده است. در مرحله کیفی ...  بیشتر